Yazar "Yıldırım, Banu Fulya" için listeleme
-
Gamification in Personal Health Record Systems: a Regulatory fit Perspective
Oğuz Taşbaş, Esra Hatice; Yıldırım, Banu Fulya; Attila, Muhammet Reveha (Taylor & Francis, 2024)Objective: It has been known that individuals’ regulatory focus dif-ferences (prevention orientation or promotion orientation) influ-ence health-related behaviors. However, in the gamificationliterature, when classical and ... -
Kişisel Sağlık Bilgi Sistemleri
Yıldırım, Banu Fulya (Hiperyayın, 2021)Kişisel Sağlık Bilgi Sistemleri üzerine araştırma yapılmıştır. -
Kültürel Miras Taşıyıcısı Olarak Dijital Kütüphaneler: Dede Korkut Kitabı’nın Dresden Dijital Nüshası
Kültürel miras verisi, geçmişle etkileşime geçmemize ve kültürel varlıklarımızı öğrenmemize, tanıtmamıza ve korumamıza yardımcı olmadaki önemli rolü nedeniyle dijital kütüphanelerde çok dikkat edilmesi gereken bir kategoridir. ... -
Physician Perspectives on Artificial Intelligence in Healthcare: a Cross-sectional Study of Child-focused Care in a Turkish Tertiary Hospital
Serin, Oğuzhan; Yıldırım, Banu Fulya; Duman, Fatma; Erçorumlu, Kübra; Yavaş, Rana; Taşar, Medine Aysin; Çelik, Mustafa (Elsevier Ireland, 2025)Background: Artificial intelligence (AI) is transforming healthcare, yet many physicians struggle with its understanding and adoption. Existing research often overlooks developing countries like Turkey and rarely focuses ... -
Sağlık Turizmi Hastaları İçin E-Nabız Uygulamalarının Geliştirilmesi: Bir Model Önerisi
Yıldırım, Banu Fulya; Özdemirci, Fahrettin; Soydan, Güray (Bilgi Yönetimi Dergisi, 2021)Sağlık Turizmi Hastaları İçin E-Nabız Uygulamalarının Geliştirilmesi: Bir Model Önerisi üzerine araştırma yapılmıştır. -
Tıp Fakültesi Öğrencilerinin e-Nabız Sisteminin Oyunlaştırılmasına Yönelik Algı ve Motivasyon Düzeylerinin Belirlenmesi
Yıldırım, Banu Fulya; Soylu, Demet (2024)Bu araştırmada e-Nabız kullanıcısı olan tıp fakültesi öğrencilerinin e-Nabız sisteminin oyunlaştırılmasına yönelik motivasyonlarının ve algı düzeylerinin belirlenmesi amaçlanmıştır. Yöntem: 2022-2023 eğitim ve öğretim ...