Ara
Toplam kayıt 9, listelenen: 1-9
Dijital Öğrenme Ortamlarında Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı
(Pegem Yayıncılık, 2020)
Dijital Öğrenme Ortamlarında Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı üzerine çalışma yapılmıştır.
Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(Oğuzhan YILMAZ, 2020)
Bu çalışmanın amacı, çocuk edebiyatına yönelik tutumu belirlemeye olanak tanıyan bir ölçek geliştirmektir. 30 maddelik taslak ölçek; ilgili literatür taraması, uzman görüşleri ve gerçekleştirilen ön deneme doğrultusunda ...
Çocuk, Oyun ve Türkçe Eğitimi
(Eğiten Kitap Yayıncılık, 2020)
Çocuk, Oyun ve Türkçe Eğitimi üzerine çalışma yapılmıştır.
Ortaokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Oluşturdukları Paragrafların Niteliği Üzerine Bir Araştırma
(Gazi Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul (5., 6., 7. ve 8. sınıf) öğrencilerinin yazmış oldukları metinlerdeki paragrafların
niteliğini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda, öğrencilerin yazılı anlatımlarında oluşturmuş oldukları
...
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlik Düzeyi Algılarının İncelenmesi (Burdur Örneği)
(Ankara Üniversitesi TÖMER, 2020)
Bu çalışmanın amacı, Türkçe öğretmeniadaylarının temel teknoloji yeterliklerine ilişkin algılarını çeşitli değişkenlere (cinsiyet, sınıf düzeyi ve “Bilgisayar” dersini alma durumu) göre incelemektir. Bu çalışma tarama ...
Prof. Dr. Sedat Sever’in Çocuk Edebiyatına İlişkin Görüş ve Düşünceleri
(Nobel Yayıncılık, 2020)
Prof. Dr. Sedat Sever’in Çocuk Edebiyatına İlişkin Görüş ve Düşünceleri üzerine araştırma yapılmıştır.
Çocuk Edebiyatı ve Temel Nitelikleri
(Nobel Yayıncılık, 2020)
Çocuk Edebiyatı ve Temel Nitelikleri üzerine çalışma yapılmıştır.
Türk Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Öncü Bir Kurum: ÇOGEM
(Nobel Yayıncılık, 2020)
Türk Çocuk ve Gençlik Edebiyatında Öncü Bir Kurum: ÇOGEM üzerine araştırma yapılmıştır.
Kurmaca Metinleri Değerlendirmeye Yönelik Rubrik Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(2020)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul düzeyindeki öğrencilerin üretmiş oldukları kurmaca türündeki metinlerin bütüncül bir anlayışla, doğru ve nesnel bir biçimde değerlendirilmesine olanak tanıyan bir rubrik geliştirilmesi ve ...