Güncel Gönderiler: Eğitim Fakültesi
Toplam kayıt 129, listelenen: 41-60
-
Örnek Olay Çalışmaları: Genel Bakış
(Anı, 2021)Örnek Olay Çalışmaları: Genel Bakış üzerine çalışma yapılmıştır. -
Sorgulamayı Sürdür: Karşılaştırmalı Örnek Olay Çalışması Araştırmaları Üzerine Çalışmalar
(Anı, 2021)Sorgulamayı Sürdür: Karşılaştırmalı Örnek Olay Çalışması Araştırmaları Üzerine Çalışmalar üzerine araştırmalar yapılmıştır. -
Çapraz (Transversal) İzleme
(Anı, 2021)Çapraz (Transversal) İzleme üzerine araştırma yapılmıştır. -
An Exploration of the Mediating Role of Religious Identity in the Relationship Between Refugee and Local Women
(4th Annual International Conference on Social Sciences, 2020)An Exploration of the Mediating Role of Religious Identity in the Relationship Between Refugee and Local Women -
Construction of Womanhood Parameters: Local and Refugee Women’s Encounters in a Turkish Town
(16th International Pragmatics Conference, 2021)Construction of Womanhood Parameters: Local and Refugee Women’s Encounters in a Turkish Town -
Okul Öncesi Öğretmenlerinin COVID-19 Sürecine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
(4th International Eurasian Educational Research Congress, 2020)4th International Eurasian Educational Research Congress -
Covid-19 Sonrası Uluslararası Öğrencilerin Güvenlik Sorunsalı
(6. İstanbul Güvenlik Konferansı, 2020)Covid-19 Sonrası Uluslararası Öğrencilerin Güvenlik Sorunsalı -
Online Seslifoto (OSF) Yöntemiyle Covid-19 Sürecinde Öğrencilerin Biyopsikososyal Manevi ve Ekonomik Meseleleri ve Genel İyi Oluş Düzeyini Anlamak
(Uluslararası Pegem Eğitim Kongresi Bildiri Özetleri Kitabı, 2020)Online Seslifoto (OSF) Yöntemiyle Covid-19 Sürecinde Öğrencilerin Biyopsikososyal Manevi ve Ekonomik Meseleleri ve Genel İyi Oluş Düzeyini Anlamak -
Kore Pop (K-Pop) Müzik Gruplarının Ergenlerin Psikososyal Gelişimlerindeki Yerinin İncelenmesi
(4th International Symposium of Education and Values, 2020)Kore Pop (K-Pop) Müzik Gruplarının Ergenlerin Psikososyal Gelişimlerindeki Yerinin İncelenmesi -
Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Din ve Değer Eğitimi (Kuran Kursları Okul Öncesi Din Eğitimi Projesi Örneği)
(International On Line Conferences on Economics and Social Sciences, 2021)Türkiye’de Okul Öncesi Eğitim Kurumlarında Din ve Değer Eğitimi (Kuran Kursları Okul Öncesi Din Eğitimi Projesi Örneği) -
Metaphoric Perceptions of Preschool Teacher Candidates about Science and Science Education Concepts
(Eurasian Journal of Teacher Education, 2020)The aim of this study is to examine preschool Teacher Candidates perceptions of science and science education concepts through metaphors. For this purpose, a total of 227 teacher candidates, studying in the Department of ... -
Methodology of Dealing with the Sunnah of the Prophet in the Postmodern World
(Philosophy, Modernism, Islam and Modernity, Quran and Sunnah Studies, 2021)This study concerns the context of research pertaining to the methodology of approaching the Sunnah of the Prophet vis a vis the dilemma of modernism and postmodernism; a dilemma which has confronted the traditional Islamic ... -
Dijital bilgi çağı: Dijital toplum, dijital dönüşüm, dijital eğitim ve dijital yeterlilikle
(Anadolu Üniversitesi, 2021)Dijital bilgi çağında, enformasyon bilgiyi, bilgi ise bilgeliği sağladığı için, veriyi işleyip enformasyona dönüştürme en temel eylemlerden birisidir. Bilgi, dönüşümün tetikleyicisi ve hızlandırıcısıdır ve bu süreçte hayatta ... -
Scale of Attitude Towards Garden-Based Learning Approach:The Study of Validity and Reliability
(International Online Journal of Education and Teaching, 2021)The garden-based learning approach is becoming more popular as mediums where students can learn in an interdisciplinary manner. Garden-based learning is one of the important approaches and the teacher's attitude towards ... -
Eğitimde Yeni Bir Perspektif: Bahçe Temelli Eğitim Yaklaşımı
(Muş Alparslan Üniversitesi, 2020)Günümüzde bahçe temelli eğitim yaklaşımına ilgi gün geçtikçe artmaktadır. Bahçe temelli eğitim yaklaşımının teoriden pratiğe altını çizdiği nokta doğa ile eğitim ilişkisini bütünleştiren “yaparak yaşayarak öğrenmeye” yaptığı ... -
A constructive understanding of mental health facilitators and barriers through Online Photovoice (OPV) during COVID-19
(2021)A constructive understanding of mental health facilitators and barriers through Online Photovoice (OPV) during COVID-19