Search
Now showing items 1-10 of 20
Yaşar Nabi Nayır’ın Edebiyat Eğitimine İlişkin Görüş ve Düşünceleri
(Uluslararası Bilimler Akademisi, 2021)
Türk edebiyatının önemli yazarlarından biri olan Yaşar Nabi Nayır, edebiyat eğitimine ilişkin
görüş ve düşüncelerini kurucusu olduğu Varlık dergisinin 1951 yılında yayımlanan 372.
sayısında kaleme aldığı “Edebiyat Öğrenimi” ...
Dijital Öğrenme Ortamlarında Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı
(Pegem Yayıncılık, 2020)
Dijital Öğrenme Ortamlarında Çocuk Edebiyatı Ürünlerinin Kullanımı üzerine çalışma yapılmıştır.
Türkçe Eğitiminin Farklı Disiplinlerle İlişkili Bazı Temel Kavramları
(Eğiten Kitap Yayıncılık, 2021)
Türkçe Eğitiminin Farklı Disiplinlerle İlişkili Bazı Temel Kavramları üzerine araştırma yapılmıştır.
Okuma Kültürü Edinme Sürecinin Son Basamağı: Evrensel Okuryazarlık
(Akademisyen, 2021)
Okuma Kültürü Edinme Sürecinin Son Basamağı: Evrensel Okuryazarlık üzerine çalışma yapılmıştır.
Türkçe Öğretiminde Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Tasarımı
(Anı, 2021)
Türkçe Öğretiminde Öğrenme Stillerine Dayalı Öğretim Tasarımı üzerine çalışma yapılmıştır.
Yazma Eğitiminin Temel Kavramları
(Anı, 2021)
Yazma Eğitiminin Temel Kavramları üzerine çalışma yapılmıştır.
Çocuk Edebiyatına Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
(Oğuzhan YILMAZ, 2020)
Bu çalışmanın amacı, çocuk edebiyatına yönelik tutumu belirlemeye olanak tanıyan bir ölçek geliştirmektir. 30 maddelik taslak ölçek; ilgili literatür taraması, uzman görüşleri ve gerçekleştirilen ön deneme doğrultusunda ...
Çocuk, Oyun ve Türkçe Eğitimi
(Eğiten Kitap Yayıncılık, 2020)
Çocuk, Oyun ve Türkçe Eğitimi üzerine çalışma yapılmıştır.
Ortaokul Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarında Oluşturdukları Paragrafların Niteliği Üzerine Bir Araştırma
(Gazi Üniversitesi, 2020)
Bu çalışmanın amacı, ortaokul (5., 6., 7. ve 8. sınıf) öğrencilerinin yazmış oldukları metinlerdeki paragrafların
niteliğini araştırmaktır. Bu amaç doğrultusunda, öğrencilerin yazılı anlatımlarında oluşturmuş oldukları
...
Türkçe Öğretmeni Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlik Düzeyi Algılarının İncelenmesi (Burdur Örneği)
(Ankara Üniversitesi TÖMER, 2020)
Bu çalışmanın amacı, Türkçe öğretmeniadaylarının temel teknoloji yeterliklerine ilişkin algılarını çeşitli değişkenlere (cinsiyet, sınıf düzeyi ve “Bilgisayar” dersini alma durumu) göre incelemektir. Bu çalışma tarama ...