dc.contributor.author | Keleş, Oğuz | |
dc.contributor.author | Emiroğlu, Tuğba | |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T11:46:53Z | |
dc.date.available | 2021-03-01T11:46:53Z | |
dc.date.issued | 2020 | en_US |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/20.500.12723/3008 | |
dc.description.abstract | Kaynaştırma eğitiminin amacı, her çocuğun potansiyelinin farkına
varması ve gelişmesi için kendinden emin ve güvenli hissettiği bir öğrenme
ortamı yaratmaktır. Çocuğa tüm bu kazanımları sağlayacak eğitim ortamının
düzenlenmesi görevi öğretmene düşmektedir... | en_US |
dc.description.abstract | Telif hakları gereğince yayın erişime kapalıdır. Yayın yayıncı tarafından erişime açık ise bağlantılar kısmından ulaşılabilmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Pegem Yayıncılık | en_US |
dc.identifier.doi | 10.14527/9786257228299 | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | en_US |
dc.title | Kaynaştırma / Bütünleştirme Uygulamaları | en_US |
dc.type | bookPart | en_US |
dc.department | 29 Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü | en_US |
dc.authorid | 0000-0003 0698 7734 | en_US |
dc.authorid | 0000-0003-2762-4721 | en_US |
dc.institutionauthor | . . . | en_US |
dc.identifier.startpage | 22 | en_US |
dc.identifier.endpage | 39 | en_US |
dc.relation.ispartof | Erken Çocuklukta Özel Eğitim ve Kaynaştırma | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Kitap Bölümü - Ulusal | en_US |