Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKaragül, Sedat
dc.date.accessioned2020-09-01T12:52:10Z
dc.date.available2020-09-01T12:52:10Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.isbn978-605-136-479-7
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12723/2666
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Türkçe öğretmeniadaylarının temel teknoloji yeterliklerine ilişkin algılarını çeşitli değişkenlere (cinsiyet, sınıf düzeyi ve “Bilgisayar” dersini alma durumu) göre incelemektir. Bu çalışma tarama modelinde betimsel bir araştırmadır. Araştırmanın verileri, Flowers ve Algozzine (2000) tarafından geliştirilen ve Tekinarslan (2008) tarafından Türkçeye uyarlanarak geçerlik ve güvenirlik çalışması yapılan “Eğitimci Envanteri için Temel Teknoloji Yeterlikleri Ölçeği” yardımıyla toplanmıştır.en_US
dc.description.abstractThe aim of the present study is to examine Turkish language teacher candidates’ perceptions about their technology competencies based on a number of variables (gender, year of study and whether they took “Computer” classes) in a descriptive survey model. The data were collected with the help of “The Basic Technology Competencies for Educators Inventory”, which was developed by Flowers and Algozzine(2000); adapted to Turkish and checked for validity and reliability by Tekinarslan (2008).en_US
dc.description.abstractTelif hakları gereğince yayın erişime kapalıdır. Yayın yayıncı tarafından erişime açık ise bağlantılar kısmından ulaşılabilmektedir.
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAnkara Üniversitesi TÖMERen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleTürkçe Öğretmeni Adaylarının Temel Teknoloji Yeterlik Düzeyi Algılarının İncelenmesi (Burdur Örneği)en_US
dc.title.alternativeInvestigating Turkish Language Teacher Candidates’ Perceptions about Their Basic Technology Competencies (The Sample of Burdur)en_US
dc.typebookParten_US
dc.department29 Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi Bölümüen_US
dc.authorid0000-0003-1829-2809en_US
dc.institutionauthorKaragül, Sedaten_US
dc.identifier.issue11en_US
dc.identifier.startpage469en_US
dc.identifier.endpage481en_US
dc.relation.ispartofTürkçenin Eğitimi Öğretiminde Kuramsal ve Uygulamalı Çalışmalaren_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster