Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorKeleş, Oğuz
dc.date.accessioned2020-10-08T11:01:45Z
dc.date.available2020-10-08T11:01:45Z
dc.date.issued2020en_US
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12723/2863
dc.identifier.urihttps://www.jstor.org/stable/j.ctv1453kkh
dc.description.abstractÇocuğun etkili bir sosyal etkileşime girebilmesi için dili öğrenmesi ve kullanması gerekmektedir. Ebeveynler, çocuklarının normal gelişim sürecinde belirli bir olgunluğa eriştiğinde konuşmasını, çevresi ile etkileşime geçmesini bekler. Sosyal etkileşim yoluyla bireylerin dil becerilerinin yanı sıra çevrelerine yönelik bilgileri ve algıları da gelişmektedir. Dil ve iletişim becerileri insan zekâsını açıklamada kilit bir rol oynamaktadır (Gardner, 1983; Warren, 2000). İletişim için kullanılan araçların başında, evrene ilişkin düşüncelerin bir toplumca paylaşılan ve kullanımları kurallara bağlı olan keyfi bir semboller sistemi olarak kodlanması şeklinde tanımlanan dil gelmektedir (Bloom and Lahey, 1978).en_US
dc.description.abstractTelif hakları gereğince yayın erişime kapalıdır. Yayın yayıncı tarafından erişime açık ise bağlantılar kısmından ulaşılabilmektedir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherHarrassowitz Verlag Publishersen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titleOkul Öncesi Dönem Çocuklarının Dil Gelişimi ile Zihin Kuramı Arasındaki İlişkinin İncelenmesien_US
dc.typebookParten_US
dc.department29 Mayıs Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümüen_US
dc.authorid0000-0003-0698-7734en_US
dc.identifier.startpage187en_US
dc.identifier.endpage200en_US
dc.relation.ispartofTurkish Linguistics Across Boundaries: The Adana Meetingen_US
dc.relation.publicationcategoryKitap Bölümü - Uluslararasıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster